Subscribe to newsletter

    itthon  /  Általános Szerződési Feltételek

    Általános Szerződési Feltételek

    Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a László Zsuzsanna e.v. (a továbbiakban: Szolgáltató) által www.cocofashion.hu domain név alatt üzemeltetett webáruház felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit.

    Kérjük, hogy csak akkor használja webáruházunkat, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

     

    A szolgáltató adatai 

    Név: László Zsuzsanna e.v.

    Cím: 6800 Hódmezővásárhely, Kinizsi utca 33. (Számlázási cím)
    Levelezési cím: 6800 Hódmezővásárhely, Kinizsi utca 33.

    Telefonszám: +36305534068

    Ügyfélszolgálati idő: Telefonon előre egyeztetett időpontban

    Weblap: www.cocofashion.hu

    E-mail: info@cocofashion.hu

    Bankszámlaszám: 10300002-13219727-00024909 (MKB Bank)

    Adószám: 64958183-1-26

    Nyilvántartási szám: 55265182

    Cégjegyzékszám: ?
    Fogalmak:

    Felek: Eladó és Vevő együttesen

    Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

    Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.

    Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál.

    Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

    Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

    Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

    Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi

    Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

    Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy

    Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,

    1. a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
    2. a jogszabályon alapuló kötelező jótállás.

     

    Az ÁSZF hatálya, elfogadása

    A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

    A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

    Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

     

    Árak

    Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os áfát.  Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a termékre, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el az Eladó.

     

    Eljárás hibás ár esetén

    Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

    • 0 Ft-os ár,
    • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).

    Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

     

     

    Igénybe vehető szolgáltatások

    A www.cocofashion.hu divatos női ruházattal és kiegészítőkkel foglalkozó webáruház, ahol lehetősége van a Felhasználónak megrendelni a webáruház oldalain megjelenített termékeket. A termékek mellett megjelenített ár a darab árakat jelenti, ha az másképpen nincs feltüntetve, amelyek árai tartalmazzák a 27%-os Általános Forgalmi Adót (ÁFA) is, de a szállítási díjat nem.

    A szállítási költség külön kerül feltüntetésre a megrendelés folyamán, mely azután megjelenik az elektronikus számlán is és automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. A webáruházban a kiválasztott szállítási módok szerint lehet átvenni a megrendelt termékeket. A csomagolásért külön díj nem kerül felszámolásra.

    A webáruházon a termékekről megjelenített termékfotók színben és árnyalatban eltérhetnek a valóságtól. Ennek oka a fényképezőgéppel, illetve telefonnal készített képek és különböző monitorok, kijelzők színmegjelenítési módjai.

    A webáruházat minden Felhasználó ingyenesen veheti igénybe.

    A vásárlásra regisztrációval van lehetősége.

     

    A megrendelés lépései 

    1. A termék kosárba tétele

    A termékeket a különböző kategóriák alatt van lehetőség kiválasztani és a „Kosárba” gomb megnyomásával a kosárba helyezni. Ezután a vásárlás tovább folytatható, vagy pedig véglegesíthető a megrendelés

    Az oldalon a Felhasználónak lehetősége van szűrésre szín, ár, méret és típus szerint.

    1. Kosár tartalma

    A jobb felső sarokban a Kosár ikonra kattintva beléphetünk a kosár menübe, ahol módosíthatjuk a megrendelésünket: változtathatunk a darabszámon, törölhetünk a termékekből és megadhatjuk a kedvezményre jogosító kupon kódokat.

    1. Az adatok megadása

    Ennél a mezőnél kell megadni a Felhasználó nevét, a szállítási és számlázási adatokat, és itt lehet kiválasztani a fizetési módot is.

    1. Adatbeviteli hibák javítása

    Az oldalon szereplő „Vissza” gomb használatával lehetőség van az adatok módosítására (szállítási cím, számlázási cím, név, fizetési mód).

    1. Rendelés elküldése

    A Felhasználó csak abban az esetben tudja elküldeni a megrendelését, ha elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A rendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.

    1. Visszaigazolás

    A rendelés leadása után, a megadott Felhasználói e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küld a rendszer a rendeléssel kapcsolatos összes adatról és információról.

     

    A megrendelés visszaigazolása 

    Az elküldött és beérkezett rendelésekről a Szolgáltató legkésőbb 48 órán belül visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználónak a távollevők között megkötött szerződés alapján, mely így válik érvényessé.

    A visszaigazolás tartalmazza a szállítási és számlázási címet, a nevet, a rendelés összegét, a szállítási és fizetési módot. A visszaigazoló e-mail nem jelenti azonban automatikusan a megrendelés elfogadását.

    Amennyiben ez a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg a Felhasználó által megadott e-mail fiókba, a Felhasználó mentesül az ajánlati vagy szerződéses kötelezettség alól, így nem lesz köteles megvásárolni a megrendelt tételeket.

    Felhívjuk a figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a levél a spam mappába kerül.

     

    A megrendelés feldolgozása 

    A megrendeléseket a nap 0-24 órájában van lehetőség leadni. A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató munkanapokon dolgozza fel. A feldolgozási idő 08:00-18:00. A feldolgozási időn túl, a hétvégéken és a munkaszüneti napokon leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

    A rendelésekről a fent már említett módon azonnal, de legkésőbb 48 órán belül e-mailt küld a Szolgáltató.


    Szállítás 

    A Felhasználó által választott fizetési és szállítási módtól függően, a megrendelt termékek legkésőbb a megrendeléstől számított harmadik munkanapon kerülnek átadásra a szállítást teljesítő cégnek.

    Ennek számítása a különböző fizetési módok szerint a következő:

    •  banki átutalásos fizetés esetén az áru és szolgáltatás ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírás napjától,

    A Szolgáltató lehetőséget biztosít kiszállításra, csomagautomatában történő átvételre, ajánlott levélküldeménykénti átvételre és személyes átvételre is.

     

    A csomagautomatában történő átvételt biztosító szolgáltató adatai: 

    Név: FoxPost Zártkörűen Működő Részvénytársaság

    Cím: Magyarország, 3200 Gyöngyös, Batsányi utca 9.

    Telefon: +36 1 999 0369

    E-mail: info@foxpost.hu

     

    A postán levélküldemények biztosító adatai: 

    Név: Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság

    Cím: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

    Telefon: +36-1-767-8200

    E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

     

    Személyes csomagátvételi lehetőség a Cocofashion üzletében: 

    6800 Hódmezővásárhely, Kinizsi utca 33.
    (Előre egyeztetett időpontban)

     

    Szállítási díjak

     

    Foxpost csomagautomata 1199 Ft/csomag
    MPL csomagküldemény 1600 Ft
    Személyes átvétel az üzletekben Ingyenes
    Ingyenes szállítás 25.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes a megadott időszakban.

     

    Az adott megrendelésre vonatkozó pontos szállítási díjat a Szolgáltató a megrendelési folyamatban még a megrendelés leadása előtt, a “Szállítási mód” kiválasztása alatt minden esetben feltünteti.

     

    Szállítási határidők 

    A szállítási határidő függ a rendelés leadásának időpontjától és a készlettől. A Szolgáltató a rendeléseket, a rendelés leadását követő első munkanapon kezdi el feldolgozni. Ezt követően legkésőbb a harmadik munkanapon kezdeményezi a kiszállítást.

    Ha a termék nincs készleten, akkor az átadási idő 8 munkanapot vesz igénybe.

    A szállítást végző cég a csomag szállítási címére való eljuttatását, a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító cég 1-8 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a címzettnek.

    A FoxPost 2-4 munkanap között biztosítja a rendelések átvételét, míg a Postán maradó csomag átvétele 5 munkanap alatt biztosított.

    Személyes átvétel során a webáruházon keresztül rendelt termékek 2 munkanapos átvételi határidővel számolhatók.

    Fizetési feltételek 

     

    Banki átutalás 

    A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltató felé. A vételár a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek, és ezt követően kerül feladásra a csomag a Felhasználónak. Átutalásnál a közleményben fel kell tünteti a megrendelés számát.

    Bank neve: MKB Bank

    Bankszámlaszám: 10300002-13219727-00024909

    Kedvezményezett neve: Cocofashion.hu ?

    Közlemény: név, rendelésszám

     

    Számlázás 

    A Szolgáltató a Számlázz.hu számlázó használatával elektronikus úton küldi el a számlát a megadott e-mail címre.

    A megrendelt termékek tulajdonjoga a számla teljesítésével száll át a Felhasználóra.

     

    Elállási jog 

    A Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.
    Elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

    Amennyiben az Ügyfél él az elállási jogával, az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Kereskedő –László Zsuzsanna e.v. részére. Az ügyfél az elállási jogát gyakorolhatja a Weboldal legalján vagy visszaigazoló emailben található Elállási Nyilatkozat kitöltésével.
    A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát/avagy erre vonatkozó egyértelmű szándékát a László Zsuzsanna e.v. részére.
    Az Ügyfelet terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát a Rendeletben illetőlegesen jelen ÁSZF-ben meghatározottak szerint gyakorolta.

    Az Ügyfél köteles a megrendelt terméket késedelem nélkül visszaküldeni a Kereskedőhöz, de legkésőbb elállási szándékának jelzésétől számított 14 napon belül visszajuttatni. Ez a határidő akkor minősül betartottnak, amennyiben az Ügyfél a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket az elállás menüpontban feltüntetett címre – 6800 Hódmezővásárhely, Kinizsi utca 33.(személyesen avagy bármilyen általa választott küldési formával).

    Az eredeti kiszállítás költségét a Szolgáltató nem követeli a Felhasználótól.
    A Felhasználót kizárólag a termék közvetlen költsége terheli, amely a visszaküldésre vonatkozó költségeket hordozza magában.

    Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől, a Kereskedő haladéktalanul, de legkésőbb az Ügyfél elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti az Ügyfél által teljesített ellenszolgáltatást – kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek abban az esetben merültek fel, hogy az Ügyfél a Kereskedő által kínált, legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási opciót választott. A Kereskedő jogosult a termék ellenértékének visszatérítését korlátozni, amíg vissza nem kapta a szóban forgó terméket vagy az Ügyfél nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

    A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja.

    Az Ügyfél kizárólag abban az esetben vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenés miatt, amennyiben az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Kereskedő követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

    A visszaküldendő árun tehát nem lehet:

    • szakadás
    • folt
    • piszok
    • púder- vagy rúzsnyom
    • más szennyeződés vagy rongálódás

    Nem lehet kinyúlva és nem hiányozhat belőle az eredeti papírkártya sem.
    Az itt felsorolt, vagy ahhoz hasonló rendellenesség esetén (nem sértetlen állapotú termék) a Szolgáltató a termék átvételét követően jegyzőkönyvet vesz fel a látható rongálódásról.  Ebben az esetben a Felhasználó nem jogosult a termék árának és a szállítási költségnek a visszaigénylésére. Ha a Fogyasztó a Jegyzőkönyvben foglalt megállapítások részére e mail útján történő megküldését követő 5 munkanapon belül nem reagál, akkor panaszügyét véglegesen lezártnak tekintjük. A visszaküldött termék 3 hónap után megsemmisítésre kerül. Eltérő esetben a Szolgáltató a nem sértetlen állapotú terméket – Felhasználó írásbeli kérésre és költségére – a jegyzőkönyv felvételét és állapot rögzítést követően visszaküldi.

    A színes termékekre vonatkozó mosási útmutató betartásával egyidejűleg tájékoztatunk mindenkit, hogy a termék első mosásával egy időben a termék nem érintkezhet semmilyen más „színes” termékkel. A fent leírtak oka az, hogy minden színes / élénk termék az első mosás alkalmával engedhet színéből, melyet kizárólag az első mosás alkalmával tapasztalhatunk.
    A további mosást követően a termék a megegyező színű termékekkel bátran mosható, kezelhető.
    Kérjük a mosási útmutatóban feltüntetett információk követését, ellenkező esetben a termékre csere/elállás nem gyakorolható.

     

    Az elállás menete 

    Amennyiben a Felhasználó elállási jogával szeretne élni, azt megteheti az Elállási Nyilatkozat kitöltésével, melyet levélben vagy e-mailben, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára visszaküld a Szolgáltató számára a vásárlást igazoló számlával együtt.

    A Felhasználó a Szolgáltató felé elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti, a fent említett módokon.

    Amennyiben a Felhasználó az Elállási Nyilatkozatot postai levél útján juttatja el a Szolgáltatóhoz, a levél postára juttatásának dátumát vesszük figyelembe.

    A megrendelt terméket a Felhasználónak vissza kell juttatnia a cég hódmezővásárhelyi telephelyére vagyis 6800 Hódmezővásárhely, Kinizsi utca 33. címre, postai levélként, csomagküldő futárszolgálat által, vagy személyesen. A visszaküldéssel kapcsolatos közvetlen költségek a Felhasználót terhelik. Kérjük, hogy az elállási nyilatkozaton feltüntetett telefonszámot kövessék az elállási folyamat során, ugyanis a Cocofashion.hu MÁS telefonszámára irányuló nyitókódok esetén garanciát nem vállal az átvétel biztosítására. Az ilyen esetekben felmerülő visszaküldési folyamat által keletkezett költséget a Szolgáltató nem vállalja.
    Kérjük az Elállási formanyomtatványon feltüntetett telefonszámot és címet használják.
    Ellenkező esetben az esetleges csúszások miatt felelősséget nem vállalunk.

    Az utánvéttel visszaküldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni.

    A termék vételárát az elállást követően 14 napon belül a Felhasználóval történő egyeztetés alapján a Szolgáltató visszatéríti.

    A Felhasználónak a Szolgáltatóval történő előzetes egyeztetést követően lehetősége van a terméket személyesen is visszavinni a kiválasztott üzletbe.

    Mi a helyzet akkor, ha a személyes vagy online rendelést adószámmal ellátott számlára vásárolják? Fogyasztói szerződés csak vállalkozás és magánszemély között jöhet létre. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (III.26.) Kormány rendeletben foglaltakat a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződésekre (fogyasztói szerződés) kell alkalmazni.

    A fogyasztó és a vállalkozás fogalmát a Ptk. értelmező rendelkezései között találjuk.
    8:1. §
    3. fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy;
    4. vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

    A Amennyiben a webáruházban nem természetes személy, hanem egy vállalkozás, jogi személy köt szerződést vevői oldalon a termék vásárlására, úgy a fogyasztónak nem minősülő vevőt nem illeti meg a Kormány rendelet 20. §(1) bekezdésében foglalt – üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén 14 napon belüli – indoklás nélküli elállási jog. Az csak a fogyasztót illeti meg.

     

    Elállási jog személyes vásárlás esetén

     

    A személyes vásárlások esetében az alábbiakat kérjük tartsa szem előtt:

    1. Ha Ön üzletben vásárol, az uniós jog értelmében Önt nem illeti meg az árucsere vagy árvisszatérítés joga. Sok üzlet azonban önként lehetőséget biztosít a vásárlóknak arra, hogy bizonyos időn belül visszavigyék vagy kicserélhessék az árut, ha a vevő fel tudja mutatni a vásárlási bizonylatot.

    László Zsuzsanna e.v. minden személyesen megvásárolt termékre 3 nap cseregaranciát biztosít, melynek értelmében a vásárlás napjától számított 3 nyitvatartási napot követően lehetősége van a termék cseréjére. Pénzvisszatérítésre mód nincs. Amennyiben a cserét a helyszínen nem tudja megejteni úgy Vásárlási utalvány kiállítását tudjuk biztosítani, mely 3 hónapig felhasználható. Az ajándékutalvány felhasználható online és üzleteinkben is. Az ajándékutalvány, online vásárlás során pénzzé nem váltható visszaküldés esetén.

    1. A 6/1990 (IV.5.) KeM rendelet szerint – amely 1997-ig volt hatályban – a kereskedőnek minőségi kifogás, hiba nélkül is csupán a fogyasztó kérésére termék cseréjét kellett eszközölnie. A rendelet 1997. évig volt hatályban, tehát tulajdonképpen már régóta nincs olyan szabály, ami arra kötelezné az üzleteket Magyarországon, hogy az egyébként hibátlan árut visszavegyék, cseréljék.

    Ez azt jelenti, hogy ha az üzletben megvásárolt termék nem hibás, egyszerűen nem tetszik, nem megfelelő a mérete, vagy csak a fogyasztó meggondolta magát, akkor a vállalkozás nem köteles ezt a terméket cserélni vagy visszaadni a vételárat.

    A vállalkozás azonban dönthet úgy – lásd a fentebb 1. pontban írtak – mégis önkéntesen vállalja, hogy cseréli, visszaveszi a terméket.  Amennyiben a vállalkozás ilyen vállalást tesz, annak a feltételeit is ő határozza meg. Mivel nem hibás teljesítésről beszélünk, ezért a vállalkozás dönti el azt is, hogy a nem hibás termék esetén milyen megoldást biztosít a fogyasztónak a feltételek teljesülésekor.

    (Részletesen lásd 1. pont)

     

    Árucsere 

    Amennyiben a termék mérete nem megfelelő és a Felhasználó cserét kér, a cserélni kívánt termék visszaküldésének díja a Felhasználót terheli.

    Ha nincs lehetőség a cserére (nincs méret, nincs raktárkészlet), a felhasználó kérheti a pénzvisszatérítést.

    Visszáru esetén, kérjük az elektronikusan kapott számlát kinyomtatva visszaküldeni a termékkel együtt és kérjük egyeztessen a Szolgáltatóval a megadott elérhetőségeken a csere megvalósíthatóságáról.

    A visszaküldési cím: 6800 Hódmezővásárhel, Kinizsi utca 33.

     

    Rendelés lemondása 

    A Felhasználónak lehetősége van a rendelés beérkezését követően, a rendelés visszaigazoló e-mail beérkezésétől számított 24 óráig, tehát 1 napig a rendelés lemondására e-mailben vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.

     

    Kellékszavatosságról és termékszavatosságról szóló tájékoztatás 

    Kellékszavatosság 

     

    Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? 

     

    Ön a László Zsuzsanna e.v. teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

     

    Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? 

     

    Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

    Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

    Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

     

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? 

     

    Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

     

    Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? 

     

    Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

     

    Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? 

     

    A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Cocofashion.hu nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

     

    Termékszavatosság 

    Milyen esetben élhet Ön a termék szavatossági jogával? 

     

    A termék hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági jogát vagy termék szavatossági igényt érvényesíthet.

     

    Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? 

     

    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

     

    Milyen esetben minősül a termék hibásnak? 

     

    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

     

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön termék szavatossági igényét? 

     

    Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

     

    Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termék szavatossági igényét? 

     

    Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

     

    A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termék szavatossági kötelezettsége alól? 

     

    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

     

    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

    Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termék szavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

     

     

    Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek 

    A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. Amennyiben jogsértés merül fel a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal a felderítés végett.

    A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, a honlap tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.

    A honlapot mindenki saját felelősségére használja. A rendszerben előforduló esetleges késedelemért, hibáért, az ebből adódó hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.

    A Felhasználók által a honlap használata során elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni. A közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

    A Felhasználó felelőssége a honlapon az általa közzétett tartalmak kapcsán, hogy harmadik személyek jogait, valamint a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.

    A jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a Szolgáltató és Felhasználó között a létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó maga törli, vagy a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.

    A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve valamennyi elkészíttetett grafikát, képet, fotót és a honlap felületének elrendezését, ötleteket, megvalósításokat).

    A jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek a használatára, hasznosítására. A honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl, ezen szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.

    A honlapon található tartalomról, képi anyagokról az információkat csak linkelt hivatkozással és engedéllyel lehet felhasználni az interneten:

    • Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek a meghatározott tartalomra kell mutatnia.
    • A www.cocofashion.hu fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása nem megengedett.
    • A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, előzetesen megkötött szerződésben másképpen rendelkezik.
    • A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat.
    • A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a weboldalra mutató link azonnali eltávolíttatására. Ezen felül jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.
    • Külön megállapodás nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület vagy adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy a meglévő adatokat felülírni.

    Ez a weboldal, és a rajta található összes képi és szöveges tartalom László Zsuzsanna e.v. kizárólagos szellemi terméke és szerzői jogvédelem alatt áll.

    A weboldal tartalmának bármilyen, a személyes használatot meghaladó mértékű üzleti jellegű másolása, változatlan formában vagy nagymértékben azonos tartalmú szöveges és képi átvétele és bármilyen egyéb felhasználása legyen az offline vagy online megjelenés előzetes írásbeli hozzájárulásunk nélkül tilos és díjköteles. Előzetes hozzájárulásunkhoz az alábbi e-mail címen veheti fel velünk a kapcsolatot: info@cocofashion.hu

    Amennyiben oldalaink tartalmát, vagy az általunk készített fotók közül bármelyiket – átalakítva, vagy átalakítás nélkül –  másik fél honlapján bizonyíthatóan azonos vagy hasonló formában észleljük, másolt oldalanként és/vagy képenként (másolt oldalnak minősül az adott oldalról legalább egy bekezdésnyi szöveg változatlan átvétele is) 10.000,- Ft/nap összegű kötbért számlázunk a jogtalan felhasználónak, minden egyes jogsértéssel érintett nap után. A másolással a harmadik személy kifejezetten elfogadja ezen kötbér megállapodást.

    Az engedély nélküli másolás bizonyítására az átvételről közjegyzői tartalomtanúsítás készül, mely közokiratnak minősül, így a bíróságon bizonyító erejű. A közjegyzői tartalomtanúsítás költségét a kötbérrel együtt áthárítjuk a jogtalan felhasználóra.

     

    Panaszügyintézés és jogérvényesítés 

    A Felhasználó a megvásárolt termékkel kapcsolatos kifogásait a Szolgáltató felé az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő levélben, e-mail üzenetben, vagy telefonon ügyfélszolgálati időben.

    Elérhetőségek

    Levelezési cím:
    6800 Hódmezővásárhely, Kinizsi utca. 33

    E-mail: info@cocofashion.hu

    Telefon: +36305534068

     

    A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

    A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

    1. a fogyasztó neve, lakcíme,
    2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
    3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
    4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
    5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
    6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
    7. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

     

    Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

    Baranya Megyei Békéltető Testület
    Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
    Telefonszám: 06-72-507-154
    Fax: 06-72-507-152
    E-mail: abeck@pbkik.humbonyar@pbkik.hu
    Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
    Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
    Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
    Fax: 06-76-501-538
    E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
    Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
    Békés Megyei Békéltető Testület
    Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
    Telefonszám: 06-66-324-976
    Fax: 06-66-324-976
    E-mail: eva.toth@bmkik.hu
    Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
    Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
    Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
    Fax: 06-46-501-099
    E-mail: bekeltetes@bokik.hu
    Budapesti Békéltető Testület
    Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 99. I. em. 111.
    Telefonszám: 06-1-488-2131
    E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
    Honlap: bekeltet.bkik.hu
    Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület
    Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
    Telefonszám: 06-62-554-250/118
    Fax: 06-62-426-149
    E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
    Fejér Megyei Békéltető Testület
    Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
    Telefonszám:06-22-510-310
    Fax: 06-22-510-312
    E-mail: fmkik@fmkik.hu
    Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
    Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
    Telefonszám: 06-96-520-217
    Fax: 06-96-520-218
    E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
    Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
    Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
    Telefonszám: 06-52-500-710
    Fax: 06-52-500-720
    E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu
    Heves Megyei Békéltető Testület
    Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
    Telefonszám: 06-36-429-612
    Fax: 06-36-323-615
    E-mail: hkik@hkik.hu
    Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
    Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
    Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
    Fax: 06-56-510-628
    E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
    Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
    Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
    Telefonszám: 06-34-513-027
    Fax: 06-34-316-259
    E-mail: szilvi@kemkik.hu
    Nógrád Megyei Békéltető Testület
    Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
    Telefonszám: 06-32-520-860
    Fax: 06-32-520-862
    E-mail: nkik@nkik.hu
    Pest Megyei Békéltető Testület
    Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
    Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
    Telefonszám: 06-1-792-7881
    E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
    Honlap: http://panaszrendezes.hu/
    Somogy Megyei Békéltető Testület
    Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
    Telefonszám: 06-82-501-026
    Fax: 06-82-501-046
    E-mail: skik@skik.hu
    Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
    Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
    Telefonszám: 06-42-311-544
    Fax: 06-42-311-750
    E-mail: bekelteto@szabkam.hu
    Tolna Megyei Békéltető Testület
    Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
    Telefonszám: 06-74-411-661
    Fax: 06-74-411-456
    E-mail: kamara@tmkik.hu
    Vas Megyei Békéltető Testület
    Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
    Telefonszám: 06-94-312-356
    Fax: 06-94-316-936
    E-mail: vmkik@vmkik.hu
    Veszprém Megyei Békéltető Testület
    Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 115-116.
    Telefonszám: +36-88-814-121
    Fax: 06-88-412-150
    E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
    Zala Megyei Békéltető Testület
    Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
    Telefonszám: 06-92-550-513
    Fax: 06-92-550-525
    E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

     

    Alternatív vitarendezés 

    Amennyiben internetes vásárlásával bármilyen gond merül fel, amelyet nem tud velünk rendezni, panaszát a jóváhagyott vitarendezési testülethez az alábbi felületen keresztül küldheti el (online vitarendezés – ODR: Online Dispute Resolution): https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home2.show&lng=HU

    Magyarországon ezenkívül a Budapesti Békéltető Testület jogosult jogvitákban eljárni (1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu).

     

    Egyéb rendelkezések 

    A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.

    Jelen ÁSZF elektronikus formában és kizárólag magyar nyelven kerül megkötésre.

    Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor módosíthatja, erről a Felhasználót a honlapon keresztül értesíti. Kérjük, hogy rendszeresen tekintse meg az Általános Szerződési Feltételeket.

    A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

    A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések leadásával a Felhasználó elfogadja az ÁSZF tartalmát.

    2022.05.27.